ОГЛАСИ

15-годишното момче од Скопје починало од агресивна реакција на анестетик

Вести | Македонија | 25.01.2018 18:28Посети : 1330

15-годишното момче кое почина за време на рутинска операција на колено, најверојатно имало силно агресивна реакција на анестетикот што го примило. Завршило со малигна хипертермија, многу ретка состојба, со која лекарите прв пат се соочиле. Тие тврдат дека сите клинички симптоми водат кон оваа дијагноза, но се чека лабораториска потврда за нивните соомнежи. Убедени се дека ваков случај за нив познат само во литературата досега не бил пријавен ниту во болниците во регионот, информира „Телма“.



И анестезиолозите во одбрана на нивните колеги. Велат, направиле се`да го спасат момчето. Испочитувани се сите протоколи, без исклучок, но невозможно е пациент да се извлече од ваква состојба.

Момчето на часот по физичко ги повредило и двете колена. Неопходна била итна операција, која од рутиснка се претворила во кошмар и за лекарите и за семејството. Покрај Судска медицина, за утврдување на причините што довеле до ваквиот исход формирана е и внатрешна лекарска комисија на Ургентен. Лекарите нагласуваат и дека иако клиничките симтоми се јасни, причините за ваквата смрт тешко се докажуваат.


Извор: Телма
OhridNews

© 2018 Ohridnews.com. Сите права се задржани.
Текстов не смее да се печати или емитува, во целина или во делови, без договор со Ohridnews.com

Вести

ВАШЕТО ВНИМАНИЕ

АНКЕТА

Дали паркирањето во Охрид треба да се модернизира?

Да

Не

Гласај

Да - 1404 гласови (88%)

Не - 194 гласови (12%)

Резултати Гласај

ПОВАЖНИ ТЕЛЕФОНИ

Полиција : 192 Брза помош : 194 Пожарна : 193 Центар за справување со кризи - Охрид : 195 АМСМ : 196 Автобуска станица : 260-339 Аеродром : 252-820 Црвен крст : 261-909 Водовод : 250-122 Комуналец : 263-325 НУ Центар за култура : 261-063 Завод и Музеј : 262-498 Основен суд : 261-868 ЕВН Информации : 0890 12345 ЕВН Дефекти : 0890 88888 Општа болница : 267-267 ФТУ - Охрид : 262-147 Охридско лето : 261-304 Организација на потрошувачи на Охрид : 252-833